sobota, 23 marca 2013

'If I let you know, I'm here for you, maybe you'll love yourself, Like I love you...'

Przebudziłam się z niemiłosiernym bólem głowy. Podparłam się na łokciach i rozejrzałam dookoła. Leżałam w ciuchach, w których byłam wczoraj z Harrym. Słodki Loczek leżał na kanapie... Znajdowałam się w jego pokoju, co poznałam po powieszonym plakacie Nirvany i The Beatles.Wstałam i podeszłam do bruneta, szturchając go w ramię, jednak to nic nie podziałało, i powtózyłam czynność.
-Oh wstawaj Harreh!- powiedziałam, a ten powoli podnosił powieki.
-c-co się dzieje?- spytał zachrypniętym głosem.
-Fajnie by było gdybym wiedziała.- odpowiedziałam i się przeciągnełam.-Pożyczysz mi jakieś... dresy?- spytałam i spojrzałam na pomięte ubrania.
-Ah tak. Jasne. Weź sobie, są w czwartej od góry szufladzie. -powiedział i znów opadł na poduszkę.
~*~
Powoli schodziłam po schodach, co chwile potykając się o nogawki zadużego dresu Słodkiego Loczka. Przeszłam przez hol, trafiając do kuchni, gdzie przy stole siedział Liam, Zayn i Louis czytający coś zawzięcie w gazecie.
-Hej. -powiedziałam i się uśmiechnełam.
-Ehem...-mrukneli wpatrzeni w ciąg liter.
Wzruszyłam ramionami i pozwoliłam sobie zalać Yorkshire. Z ciepłym kubkiem siadłam na przeciw chłopcom. Chwilę później do kuchni wpadł Harry w samych czarnych shortach.
Chłopcy spojrzeli na niego, później na mnie.
-Jestem brudna? -spytałam i się zaśmiałam.
-Nie. nie... -powiedział pod nosem Liam.
-Co jest nie tak? I gdzie Nialler?- powróciłam do sączenia herbaty. Zamiast odpowiedzi, Zayn rzucił mi świeża gazetę przed oczy.
Harry Styles (19 l.) i Edith White (19 l.) są razem?
Ostatnio doszły do nas plotki że sławny piosenkarz Harry z zespoły One Direction spotyka się z modelką, aktorką i koleżanką z branży Edith White.
Jak na zawołanie, para pokazała się w restauracjii, gdzie trzymali się za ręce i patrzyli w oczy.
(zdjęcie)
Podobno "połączył" ich Ed Sheeraan, z którym młoda piosenkarka współpracuje.
Czy piosenka (która jest napisana z Ed'em) przynajmniej w najmniejszym stopniu tyczy się przystojniaka z boysbandu? To okaże się w najbliższym czasie...   
Wpatrywałam się w gazetę jak zahipnotyzowana. Co to jest, pomyślałam.
Chwilę później poczułam ciepły oddech na karku. Był to Styles, czytający artykuł.
-A co do Nialla- odezwał się Zayn- jest u siebie w pokoju. Poszedł tam, a gdy wszedłem do kuchni, gazeta leżała na środku.-skońćzył, a ja zapominając o herbacie i bólu głowy pobiegłam na górę.
Delikatnie zapukałam w białe drzwi.
-Liam! Jeżeli chcesz  mnie namówić żebym co zjadł, to lepiej... PO PROSTU IDŹ!- wywrzeszczał.
-A-ale to nie Liam.  - powiedziałam uchylając drzwi. Na łóżku leżał blondyn z głową schowaną w rękach.-Co jest? -spytałam.
-Nic.-wychlipał.
Nie mogłam go tak zostawić. Podeszłam do łóżka, położyłam się obok, podniosłam jego rękę tak, by mnie obejmował. 

-Wiesz, że mi możesz wszystko powiedzieć, tak? -spytałam szeptem.
-Mhmmm..- usłyszałam.
-No to czekam.
-Wszystko jest w jak najlepszym porządku.- bronił się uparcie.
-Nialler... Wiem że coś jest nie tak.- dalej trwaliśmy w jakże przyjemnym objęciu.
-Czy, czy ty myślisz że nie jestem męski? - spytał i poczułam tak jakby poduszka zrobiła się bardziej mokra.
-Oh Niall! Jesteś najbardziej męskim facetem jakiego znam!- powiedziałam i się uśmiechnełam.
-A-aa Harry?- spytał z nutką nadziei w głosie.
-Nawet w najmniejszym stopniu Ci nie dorównuje.- odpowiedziałam pewnie.
Nic nie odpowiedział, jedynie wzmocnił mój uścisk.
Trwaliśmy w uścisku póki do pokoju nie wtargnął Lou, który po ogarnieciu że potrzebujemy chwili dla siebie, szybko się ulotnił.
Wstaliśmy i siadliśmy po turecku na łóżku.
-P-powiesz mi jedną rzecz? -spytał bawiąc się palcami, i ani na chwile nie patrząc na mnie.
-Pytaj.
-Czy ty wczoraj... wczoraj całowałaś się z Harrym?-spytał, a moje serce miało przerwę w pracy.
-I to niby ja byłam pijana. Nie... Wczoraj flirtowałam z Harrym, pod wpływem alkoholu ale do niczego nie doszło! Czytałeś gazetę, prawda? -spytałam ze zrezygnowaniem.
-Ehem... -mruknął. Podniosłam jego podbródek palcami tak że patrzył prosto w moje oczy.
Nasze twarze powoli zbliżały się do siebie... Były coraz bliżej i bliżej... 
Gdy brakowało już przestrzeni między nami, nasze usta zetknęły się w nieśmiałym pocałunku.
 Odsunełam się, i spojrzałam na niego. Bałam się, że przesadziłam.Nie patrzył na mnie. Patrzył na pościel między nami.
Na jego twarzu pojawiał się coraz to promienny uśmiech. Spojrzał na mnie, a ja odwzajemniłam jego mimikę.
-Ja prze-przepraszam. -powiedział i uciekł do łazienki. Zszokowana zerwałam się i odrazu podeszłam do drzwi. Zapukałam.
-Nialler... Blondaskuuu! Otwórz proszę.
-Nie! Jestem do dupy! Nigdy nie będę taki uroczy jak Harry! Nigdy nie będę taki męski jak Liam! Nigdy nie będę taki odważny i przebojowy jak Zayn! Nigdy nie będę taki zabawny jak Lou! Zawsze będę takim dupkiem z farbowanymi włosami, brzydkim ciałem i krzywymi zębami.-zrobił przerwę- Przepraszam! Wiem że się zrazilaś. Wiem że okropnie całuje... Wybacz... -powiedział i usłyszałam jak wybucha płaczem.
Przez chwile myślałam co powiedziec. Musiałam się streszczać...
Usiadłam opierając się o ściane.
-N-nigdy nie będziesz uroczy jak Harry, bo jesteś dwa razy bardziej uroczy. Nigdy nie będzie męski jak Liam, bo nikt nie potrzebuje jakiegoś ..."Faceta".-powiedziałam ostatnie słowo grubym głosem.- Nikt nie potrzebuje przebojowego faceta, tylko kochanego, a twoje żarty i samo zachowanie przyprawia mnie o uśmiech.-skończyłam swój monolog, a parę sekundek później usłyszałam przekręcanie zamka w drzwiach.
Spojrzałam do góry i stał tam ten śliczny blondyn. Padł przede mną na kolana, wtulając się. Odwzajemniłam gest, zciągając się jakże przyjemnym zapachem. Dało się usłyszeć przytłumione moimi włosami "Dziękuje".
Odkleił się ode mnie, i chwycił za dłoń.
-Pójdziesz ze mną na kolacje?- spytał niesmiało. Wyglądał strasznie słodko.
-pewnie! To na kiedy mam się wyszykować? -spytałam z uśmiechem.
-Może jutro na osiemnastą?
-Wspaniale. Nie mogę się doczekać. -powiedziałam i się w niego wtuliłam.

__________________
Hej, tu Edith ;)
Jak się wam podoba?
Przepraszam że krótki, lecz jest tak zrobiomy iż jest tu przełomowe zdarzenie między Niallem a Edith ;3
Czekam na wasze opinie.

Kocham, Edith. xx


Edit . Chcialam wam powiedziec, ze bedziecie (przynajmniej wiekszosc) tym co wydarzy sie w kolejnym rozdziale ;) xx

28 komentarzy:

  1. świetny rozdział mega słodki!!!!!!!!!!!! nie moge sie doczekać następnego!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo.. nieśmiały, ale kochany i słodki Niallerek ! *-* <3 Czekam na next'a. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie takiego Niallera chciałam tu ukazać ;))

      Kocham Edith. xx

      Usuń
  3. Niall i Edith - jezuuuuu - kocham ich. Rozdział genialny, czekam na kolejny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahha! Cieszę się że Ci się podoba <3


      Kocham Edith. xx

      Usuń
  4. no nareszcie nowy rozdział. Ale warto było czekać cudny ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaaaaa cudooo <3 Kochamm ten rozdział z resztą jak cały ten blog ! Masz talent dziewczyno ! Nialler jaki słodki <3 Kochammm <3 xx
    @aww_paulaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3
      Właśnie takiego Niallera chciałam wam przedstawić ;))

      Kocham Edith. xx

      Usuń
  6. awww. jaki słodki *_* uwielbiam go. chcę więcej. już w tej chwili! cudownie piszesz. <3
    *
    imaginefordirectioners.blogspot.com
    take-care-of-my-heart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaa Edith i Niall awwww! *.* świetny rozdział ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. rozdział świetny.. trochę krótki ale cudowny.;) dużo w nim czułości.. Pięknie opisujesz uczucia.. Naprawdę . Jestem zadowolona że mój Edith nie jest obojętna Niallowi. Czekam na nexta. Weronika Demater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uhh.. Myśle że zwaliłam to o uczuciach.
      Nie umiem ich opisywać, ale ciesze się że Ci się podoba! ;)

      Kocham Edith. xx

      Usuń
  9. świetne, aż się wzruszyłam kiedy czytałam
    "Nie! Jestem do dupy! Nigdy nie będę taki uroczy jak Harry! Nigdy nie będę taki męski jak Liam! Nigdy nie będę taki odważny i przebojowy jak Zayn! Nigdy nie będę taki zabawny jak Lou! Zawsze będę takim dupkiem z farbowanymi włosami, brzydkim ciałem i krzywymi zębami.-zrobił przerwę- Przepraszam! Wiem że się zrazilaś. Wiem że okropnie całuje... " :(
    czekałam na ten rodział niecierpliwie i z powodu jego "długości" czuję straszny niedosyt bo nie wiele się działo.. czekam teraz na kolejny i gratuluję Ci że napisałaś to tak emocjonalnie i do tego dodając gify jeszcze bardziej się wciągnęłam w czytanie ♥
    Informuj mnie o next'cie na tt jeśli możesz :)
    @justKJx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się że Ci się podoba! :)


      Kocham Edith. xx

      Usuń
  10. Awwwww - wyraża więcej niż 1000 słów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A żebys wiedziała!
      Cieszę się, że Ci się podoba ;*


      Kocham Edith. xx

      Usuń
  11. Jejku świetnie, kocham Twój styl pisania <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak się ciesze!


      Kocham Edith. xx

      Usuń
  12. Świetnie piszesz, ale jedna mała uwaga ... strasznie rzadko dodajesz te rozdziały xd tylko to popraw jak możesz i będzie idealnie xo
    @KasiaaOfficial
    themagicofimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję się poprawić i dodawać szybciej rozdziały ;)


      Kocham Edith. xx

      Usuń
  13. Dostałaś od mnie nominacje do The Versatile Blogger.
    Szczegóły u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Osz kurde przeczytałam bloga od początku i jestem pod wrażeniem. Świetnie piszesz. Weny -Wikk.

    Zapraszam do mnie :)

    differentworld-leahand1d.blogspot.com dzisiaj pojawi się rozdzial 21

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Napewno wpadnę!!!

      Kocham Edith. xx

      Usuń
  15. Przeczytałam całe opowiadanie i ogromnie mi się podoba . Proszę abyś szybko dodała kolejny rozdzial i o to abyś informowała mnie na tt o kolejnych wpisach @Bicz_Lov_Cake

    OdpowiedzUsuń